Marcel De Bats is al vele jaren de gewaardeerde voorzitter van onze judoclub. Zijn jarenlange inzet en passie hebben bijgedragen aan de huidige groei en het succes van de club. Als betrouwbare steunfiguur is hij een inspiratie voor zowel de leden als het bestuur. Zijn betrokkenheid en toewijding vormen een belangrijk fundament voor onze judoclub.

Marc Verhulst is de gedreven hoofdtrainer van onze judoclub, met jarenlange ervaring in het begeleiden van zowel jonge talenten als ervaren judoka’s. Als gediplomeerd Trainer B aan de Vlaamse Trainersschool heeft hij een grondige kennis van de sport en een oog voor detail. Zijn aanpak is familiaal en persoonlijk, waarbij hij iedereen ondersteunt, ongeacht succes of tegenslag. Marc is de rots in de branding voor zijn judoka’s, altijd klaar om te motiveren en te begeleiden. Zijn passie voor judo en zijn betrokkenheid maken hem de ideale coach voor zowel beginnende als gevorderde sporters. Marc Verhulst: “Rond mijn 9e levensjaar startte ik met judo bij de Sint-Niklase Judoclub. Een sport die ik momenteel al mijn hele leven beoefen. In de jeugdjaren voornamelijk competitief en nu meer technisch gericht. Door het vele bewegen en vechten op de mat houdt deze sport me jong, vitaal en lenig. Tevens geven de vele fijne contacten met de kinderen, ouders, trainers en jeugd me heel wat voldoening als 60-plusser. Kortom ik geniet ervan en wens het nog zo lang mogelijk te blijven doen”.

Justine Rooms is de toegewijde trainster voor kleuterjudo en kinderen van 6 tot 12 jaar. Met haar sterke theoretische kennis en meerdere opleidingen binnen de Vlaamse Trainersschool, kent ze de fundamenten van judo als geen ander. Haar gedrevenheid en oog voor detail maken haar een nauwgezette en punctuele trainster, die jonge judoka’s op een speelse en gestructureerde manier begeleidt. Naast haar werk met de jongste groepen, is haar bijdrage aan de begeleiding van groep 2 onmisbaar en van onschatbare waarde. Justine’s verfijnde aanpak zorgt ervoor dat judoka’s van alle leeftijden kunnen groeien en hun vaardigheden verder ontwikkelen onder haar begeleiding.

Kristine De Sterck is een enthousiaste en ervaren trainster die elke judoka op een zeer persoonlijke manier begeleidt. Met haar joviale houding weet ze een ontspannen en positieve sfeer te creëren tijdens de trainingen, waar regelmatig ruimte is voor een lach. Kristine benadert elke judoka op maat, rekening houdend met hun individuele noden en doelen. Ze staat altijd klaar om actief te luisteren naar de wensen en vragen van haar sporters, waardoor ze een begaande en betrokken coach is. Haar aanpak stimuleert judoka’s om zich zowel technisch als persoonlijk optimaal te ontwikkelen.

Evy De Meulenaer is een betrokken en zorgzame trainster die elke judoka op een persoonlijke manier ondersteunt. Ze biedt bijkomende begeleiding op de mat en past haar aanpak aan op de specifieke vragen en zorgnoden van haar sporters. Door deze individuele aandacht creëert Evy een ontspannen sfeer tijdens de trainingen, waar judoka’s zich op hun gemak voelen. Haar empathische benadering zorgt ervoor dat iedereen zich gewaardeerd voelt. Evy’s toewijding en actieve luistervaardigheid maken haar tot een onmisbare steunpilaar voor alle leden van de club.

Stefaan Van Luyck is een gepassioneerde judotrainer die zich richt op kracht, uithouding en conditie. Met een moderne aanpak legt hij de nadruk op wendbaarheid, snelheid en kracht in de sport. Stefaan begeleidt zijn leden stap voor stap en moedigt hen aan om vragen te stellen tijdens de trainingen. Met zijn kritische blik helpt hij technieken te optimaliseren en biedt hij praktische inzichten voor het competitieve judo. Zijn toewijding en expertise maken hem tot een waardevolle trainer voor judoka’s die hun vaardigheden willen aanscherpen.

Steven Van Luyck is een toegewijde judotrainer die zich richt op de praktische uitvoering van judo, met speciale aandacht voor snelheid en doordacht judo. Hij leert zijn leden hoe ze hun bewegingen kunnen optimaliseren, zodat snelheid en aanpassingsvermogen een centrale rol spelen in hun trainingen. Steven biedt praktische oefeningen en drills die gericht zijn op het verbeteren van reactietijd en explosieve bewegingen. Zijn aanpak stimuleert een actieve deelname, waarbij judoka’s de technieken in de praktijk brengen en direct feedback krijgen. Met zijn expertise en persoonlijke benadering helpt hij judoka’s om hun prestaties naar een hoger niveau te tillen.

Jente Wauman is een aandachtige judotrainer die zich richt op de individuele ontwikkeling van zijn leden. Hij helpt judoka’s om aangereikte technieken in detail te doorgronden en corrigeert hun houdingen met precisie. Jente zorgt ervoor dat elke judoka zich bewust wordt van zijn technische onzuiverheden en biedt praktische tips om deze te verbeteren. Zijn geduldige aanpak en focus op detail maken hem een waardevolle coach, die zijn leden ondersteunt in hun groei en zelfvertrouwen op de mat. Wie Uchi-Mata wil aanleren, kan het beste bij Jente aankloppen. Met zijn scherpe oog voor techniek en persoonlijke begeleiding maakt hij deze uitdagende worp toegankelijk voor iedereen.

Sylvester Heerwegh is een gedreven judotrainer die de individuele passie van elk lid centraal stelt. Hij moedigt zijn judoka’s aan om het beste uit zichzelf te halen en judo met volle overgave te beoefenen. Deze benadering zorgt ervoor dat leden de sport ten volle kunnen beleven, wat bijdraagt aan een inspirerende en motiverende sfeer. Sylvester bevordert een sterke groepsdynamiek en verbondenheid, waardoor er een warm gevoel in de club heerst en iedereen elkaar ondersteunt. Hij legt de nadruk op de verbinding tussen het toepassen van technieken en het krachtig uitvoeren van worpen. Bovendien is hij attent op het aanreiken van variaties om de ontwikkeling van zijn judoka’s te stimuleren. Mocht er zich een kwaaltje voordoen, wees niet ongerust, als arts zal hij je belangenloos verder helpen.