Onze club

Justine Rooms

Trainster groep Yoji & groep 1 – 1e kyu – VTS-initiator – Multimove begeleider

Kristine De Sterck

Trainster groep Yoji & groep 1 – 1e dan – VTS-initiator (G-judo) – Multimove begeleider – Aanspreekpersoon voor Integriteit (API).

Evy De Meulenaer

Trainster groep 1 – 1e kyu – VTS-aspirant initiator

Stefaan Van Luyck

Trainer groep 2 – 1e dan

Steven Van Luyck

Trainer groep 2 – 1e dan

.

Jente Wauman

trainer groep 2 –
1e kyu

Sylvester Heerwegh

Clubarts – trainer groep 2
– 1e kyu

Aansluiten bij de club

Maak deel uit van onze geschiedenis

De Sint-Niklase Judoclub kent een rijke geschiedenis die teruggaat tot 1949. Wat begon als een onderafdeling van Judokwai Antwerpen, groeide een jaar later uit tot een zelfstandige vereniging onder de naam “Sint-Niklase Judo en Ju-Jitsu Club”. Sindsdien hebben we generaties judoka’s mogen verwelkomen, van recreanten tot uitblinkers die op regionaal, nationaal en zelfs internationaal niveau schitterden.

Door de jaren heen hebben vele kampioenen onze tatami betreden en hebben we als club een sterke reputatie opgebouwd binnen Judo Vlaanderen. Met de komst van een nieuwe lichting gemotiveerde trainers, zetten we deze traditie met trots voort. Wij streven ernaar om ieder lid, jong en oud, een plek te geven in onze warme club en om samen verder te bouwen aan het succes en de geschiedenis van onze club. We nodigen je dan ook van harte uit om deel uit te maken van dit boeiende verhaal.